اخبار روز

بزرگداشت رحلت امام حاکی از وفای به عهد ملت ایران

بزرگداشت رحلت امام حاکی از وفای به عهد ملت ایران

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان در آیین عبادی سیاسی این هفته در آستانه رحلت امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: اجرای برنامه‌های رحلت به صورت هرساله در این تاریخ نشان از استقامت مردم ایران در پایبندی به عهد و میثاق خود دارد.

به گفته او انتخاب هدایتگر بعدی انقلاب و سپردن آن به مقام معظم رهبری نیز بیانگر این نکته است که امام خمینی به خوبی از شخصیت جهادی و بارز او مطلع بود و انتخاب آیت الله خامنه‌ای بهترین گزینه برای تداوم کار انقلاب اسلامی ایران بود.  

حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی با اشاره به آغاز نام نویسی انتخابات ریاست جمهوری از روز گذشته گفت: قدردانی مردم از رئیس جمهور شهید در روز انتخابات ریاست جمهوری و با انتخاب گزینه‌ای نزدیک به شخصیت و کارنامه‌ی شهید رئیسی تبلور بیشتری پیدا می‌کند.

رئیس شورای فرهنگی آبادان شهید رئیسی را شخصیتی دارای سبک زندگی ایرانی و اسلامی همراه با صداقت در کار، خستگی ناپذیری، باور عمیق به انقلاب و ارزش آن، ولایت مداری و ترجیح آن بر همه چیز  دانست.

او گریزی هم به واقعه ۱۵ خرداد و به شهادت رسیدن شمار زیادی از افراد با خلوص و ایمان در سال ۱۳۴۲ زد و نیز در آستانه دحوالارض به شهروندان خواست با انجام اعمال مخصوص این روز بهره‌ی معنوی کافی را از این مناسبت ببرند.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا